dimecres, 17 de març del 2010

La Font del Senglar

La Font del Senglar

Mirant ahir al vespre les notícies del Parc de la Serralada Litoral, vaig veure que parlaven que havíen editat el tríptic de la Ruta del Vedat ( pels voltants de Teià), i que aquesta ruta passava per les fonts d'en Pericó d'en Canal, de les Perdius, del Vedat i del Senglar.

Les dues primeres ja les coneixia amb aquest nom, la font del Vedat, és la font que jo conec com la Font del Sagrat Cor, però sense cap mena de dubte allò que em va cridar més l'atenció va ser que a l'introducció del tríptic, s'ens diu que passarem per la Font del Senglar i comences a llegir el rutòmetre de l'excursió i aquesta font no apareix per enlloc.


Tanmateix tampoc apareix en el croquis que s'adjunta, però efectivament aquesta font existeix i generalment sempre raja.


De fet, d'aquesta font en parlo a l'entrada de 10 de desembre de 2008, "Les fonts de Teià" i jo em refereixo a ella com la "Font del Gripau" perquè de fet el boc té forma d'aquest amfibi.

Cal esmentar tambè, que tot just sota aquesta racó hi ha la Font del Torrent que al mesos més plujosos tambè goteja.

Si aneu a aquesta entrada trobareu les indicacions per arribar-hi, i el indret realment val la pena. A més a més nomès està a uns 250 metres de la Font del Vedat o Sagrat Cor.




P