dilluns, 16 de març del 2009

Arqueología a la Font de Beu-i-Tapa

Font de Beu-i-Tapa

Ahir vam anar a desenterrar un tresor, tot aquell que passava per sobre el camí a peu o amb bicicleta ens mirava una mica estorat i segurament alguns es preguntàven que feia aquell barbut un diumenge al matí a sota el torrent amb una picoleta i una pala.

Malgrat que tot just hi vaig treballar dues hores escasses, els resultats ja van ser notables, nomès cal comparar les dues fotografíes, la d'avui i la de la setmana passada.

De sota la terra va emergir el boc i ja hem arribat a l'alçada de la pica

Sens dubte queda molta feina per fer, però el d'ahir va ser el primer pas, un pas molt engrescador per recuperar un racó de Santa María de Martorelles.

D'aquí unes setmanes seguirem amb l'arqueologia.

3 comentaris:

francesc ha dit...

Abans de res, felicitar-te per la feina feta, quin canvi, després, disculpar-me per no treure el cap com et vaig dir, dissabte quant li vaig comentat a la dona que faria una escapada va ésser quant em vaig assabentar que no era nomes la calçotada com t'havia dit, si no anar als Tres Tombs abans de anar a dinar, espero que a la pròxima, si ho se amb suficient antelació, hi pugui anar.

somdedlt ha dit...

Avui he pogut anar a veure la font del Beu i Tapa.
Ja m'imaginava que estava per allà. Renoi quina feina, llàstima que no ragi.
No sé si conèixes la font de can Girona, seguixes el mateix torrent amunt, passes les artigues i al final hi ha un broll d'aigua, just a sota de la granja i al costat del torrent.
No sé com es diu realment aquesta font.

antondensi ha dit...

Gràcies Toni per la teva feina. Dissabte passat la vaig descobrir.